خرید مضراب سنتور در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

31 فروردین 1401
10:04 AM
خرید مضراب سنتور در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

در آموزشگاه موسیقی غرب تهران انتخاب مضراب برای هر هنرجویی بسیار مهم است زیرا این مضراب ها ویژگی های منحصر بفرد و متفاوتی دارند . نوازندگان با ابزار مضراب سنتور بر سیم های سنتور ضربه میزنند و ایجاد صدا می کنند . مضراب یک شی به شکل دو چوب نازک است که در دستهای نوازندگان قرار میگیرد و نوازنده قادر است با مهارت های مضراب ساز خود را بنوازد .

ویژگی های سنتور که باید برای خرید در نظر گرفته شود :

۱ - خوش دست بودن مضراب  : باید حتما در نظر گرفته شود که مضراب خوش دست باشد هنرجویان در کلاس های آموزش سنتور در آموزشگاه موسیقی صادقیه باید بتوانند با مضراب به راحتی سنتور بزنند و احساس خوبی به شنوده بدهند .

۲ - آشنایی با متریال مضراب : مضراب های سنتور همه از مریال چوب ساخته شده است که از چوب های درخت ازگیل ، گردو ، عناب ، گلابی و شمشاد استفاده می کنند باید به بافت چوب مضراب توجه داشته باشید هر چه بافت چوب بیشتر باشد مضراب ظریفتر خواهد بود .

۳ - خرید نمد در مضراب سنتور : تمام هنرجویان کلاس های سنتور در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران  باید بدانند که مضراب دارای نمد است و این نمد در هنگام نواختن به تارهای سنتور برخورد کرده و صدا ایجاد می کند .نداشتن نمد م یاعث افزایش صدا و قدرست صدا در نواختن سنتور می شود ولی داشتن نمد هم باعث می شود صدای زیبا و دلنشینی ایجاد شود 

یکی از نکات بسیار مهم در مضراب ابعاد مضراب است و شما باید از مضراب های استفاده کنید که ابعاد و اندازه قانونی داشته باشد که در حالت استاندارد طول مضراب بین 23 تا 25 سانتی متر است .

نظرات

captcha